UN ANGAJAT BUN ARE O CONDUITĂ CORECTĂ.

Verificarea conduitei profesionale

Verificarea conduitei personale a unui viitor angajat sau a unui angajat deja existent este o măsură de a proteja ceilalți angajați, de a proteja relațiile cu colaboratorii sau furnizorii, de a îmbunătăți calitatea proceselor de recrutare și implicit a viitorilor angajați, pentru securitatea firmei și reputația ei.

Verificarea conduitei profesionale

Verificarea conduitei personale a unui viitor angajat sau a unui angajat deja existent este o măsură de a proteja ceilalți angajați, de a proteja relațiile cu colaboratorii sau furnizorii, de a îmbunătăți calitatea proceselor de recrutare și implicit a viitorilor angajați, pentru securitatea firmei și reputația ei.

Din ce motive ai apela

la Detectiv Premium?

Verificarea conduitei personale a unui viitor angajat sau a unui angajat deja existent este o măsură de a proteja ceilalți angajați, de a proteja relațiile cu colaboratorii sau furnizorii, de a îmbunătăți calitatea proceselor de recrutare și implicit a viitorilor angajați, pentru securitatea firmei și reputația ei.

Planul de acțiune

Verificările conduitei este realizată cu scopul de a diminua riscurile unei situații de criză care poate apărea mai ales dacă în profilul angajatului se descoperă (prea târziu) un istoric de acte penale, furturi sau alte acțiuni netolerate, precum hărțuirea sexuală, care i-ar pune în pericol chiar pe angajații dumneavoastră. Dincolo de aceste aspecte, putem verifica și conduita persoanei analizate la fostul loc de muncă sau în perioada de studii, precum și productivitatea viitorului angajat la locurile de muncă anterioare. Există o mare probabilitate ca, dacă înainte candidatul nu a dat dovadă de implicare, nu a fost devotat și ambițios, să nu se implice nici în compania dumneavoastră la nivelul pe care îl așteptați dumneavoastră.

Investigația

Este vorba de a face diferență între o persoană care știe să se vândă prin vorbe și cea care are fapte în spate care să-i demonstreze valoarea. Verificarea conduitei angajatului (aici ne referim și la angajatul vechi, indiferent de momentul la care se află din ciclul de angajare) poate acoperi și partea de social media, cu canalele de comunicare variate, unde pot fi descoperite păreri radicale, uneori împotriva politicii firmei dumneavoastră, toate publice, care pot afecta grav imaginea firmei dumneavoastră, dar pot fi și semnale de alarmă despre loialitatea angajatului.

Raport și concluzii

De asemenea, puteți urmări felul în care s-a raportat și a comunicat în spațiul public și în legătură cu locurile de muncă anterioare. Aceste verificări nu sunt altceva decât nevoia și obligația dumneavoastră de a vă proteja firma și nu ar trebui să existe nicio urmă de îndoială că aceste verificări sunt ceva normal, fiind o practică uzuală și peste hotare.

Verificările conduitei este realizată cu scopul de a diminua riscurile unei situații de criză care poate apărea mai ales dacă în profilul angajatului se descoperă (prea târziu) un istoric de acte penale, furturi sau alte acțiuni netolerate, precum hărțuirea sexuală, care i-ar pune în pericol chiar pe angajații dumneavoastră. Dincolo de aceste aspecte, putem verifica și conduita persoanei analizate la fostul loc de muncă sau în perioada de studii, precum și productivitatea viitorului angajat la locurile de muncă anterioare. Există o mare probabilitate ca, dacă înainte candidatul nu a dat dovadă de implicare, nu a fost devotat și ambițios, să nu se implice nici în compania dumneavoastră la nivelul pe care îl așteptați dumneavoastră.

Este vorba de a face diferență între o persoană care știe să se vândă prin vorbe și cea care are fapte în spate care să-i demonstreze valoarea. Verificarea conduitei angajatului (aici ne referim și la angajatul vechi, indiferent de momentul la care se află din ciclul de angajare) poate acoperi și partea de social media, cu canalele de comunicare variate, unde pot fi descoperite păreri radicale, uneori împotriva politicii firmei dumneavoastră, toate publice, care pot afecta grav imaginea firmei dumneavoastră, dar pot fi și semnale de alarmă despre loialitatea angajatului.

De asemenea, puteți urmări felul în care s-a raportat și a comunicat în spațiul public și în legătură cu locurile de muncă anterioare. Aceste verificări nu sunt altceva decât nevoia și obligația dumneavoastră de a vă proteja firma și nu ar trebui să existe nicio urmă de îndoială că aceste verificări sunt ceva normal, fiind o practică uzuală și peste hotare.

Trimite un detectiv particular pe teren și nu mai trăi în frică, incertitudine sau stres!

800+

DE CAZURI
REZOLVATE

99%

RATĂ DE
SUCCES

15

ANI DE
EXPERIENȚĂ

8

ȚĂRI DIN
EUROPA

nu esti decis?

Citește răspunsuri la întrebările pe care le primim frecvent

Conform procedurilor Detectiv Premium, de la angajare și până la finalul colaborării, vom respecta pașii următori:

1. Stabilim obiectivul colaborării noastre, la întâlnire sau telefonic, după caz.
2. Stabilim bugetul, numărul detectivilor participanți la caz, costuri suplimentare pentru echipament special etc.
3. Întocmim contract și factură, aspecte legale absolut necesare pentru colaborarea noastră.
4. Detectivii încep efectiv misiunea de supraveghere sau de cercetare.
5. Îți predăm un raport complet, ce conține toate dovezile obținute.

Răspundem și solicitărilor urgente, astfel că vom fi prezenți oriunde suntem chemați, în maximum 2 ore.


Da, probele obținute de noi pot fi folosite în instanță. Lucrăm legal și asigurăm confidențialitate. După predarea materialelor ce joacă rol de probe de necontestat despre adevărul descoperit ca urmare a investigațiilor sau supravegherii realizate, clientul decide singur ce va face cu acestea, pe propria răspundere.

Pentru serviciile standard, costurile variază și pot fi între 400 lei și 5.000 lei, în funcție de complexitatea cazului. Situațiile speciale care presupun deplasări înafara țării sau care nu pot fi cuantificate la începutul colaborării pot avea costuri semnificativ mai mari.


Da, colaborăm cu cei aflați în străinătate. Vom folosi comunicarea online și poșta electronică pentru schimbul de informații, plată ori semnarea contractului. De asemenea, probele vor fi puse la dispoziția clientului în format digital.