CRIZELE NU SE TRĂIESC – SE CONTROLEAZĂ.

Managementul situațiilor de criza

Situațiile de criză într-o companie pot zgudui serios sau chiar distruge imaginea unei firme, ducând la pierderi uriașe. Situațiile de acest fel nu pot fi împiedicate complet să apară, mai ales că ele pot fi chiar și în interesul unor grupuri externe competiționale sau nu numai, dar este foarte important managementul situațiilor de criză încă de la debutul lor.

Managementul situațiilor de criza

Situațiile de criză într-o companie pot zgudui serios sau chiar distruge imaginea unei firme, ducând la pierderi uriașe. Situațiile de acest fel nu pot fi împiedicate complet să apară, mai ales că ele pot fi chiar și în interesul unor grupuri externe competiționale sau nu numai, dar este foarte important managementul situațiilor de criză încă de la debutul lor.

Din ce motive ai apela

la Detectiv Premium?

Situațiile de criză într-o companie pot zgudui serios sau chiar distruge imaginea unei firme, ducând la pierderi uriașe. Situațiile de acest fel nu pot fi împiedicate complet să apară, mai ales că ele pot fi și în interesul unor grupuri externe competiționale sau nu numai, dar este foarte important managementul situațiilor de criză încă de la debutul lor.

Deși neputința, disperarea și sentimentul de pierdere a controlului în astfel de situații sunt la cote maxime, este nevoie să știți că dincolo de părțile negative ale unei situații de criză, specialiștii noștri în managementul situațiilor de criză vă pot ghida în acest parcurs atât pentru a transforma momentul dificil într-o oportunitate de schimbare internă și de accelerare a schimbărilor, cât și pentru a trece cu bine de judecata publică printr-o comunicare controlată, clară și eficientă.

În situații dificile în firma dumneavoastră, subiectivitatea vă poate împiedica să luați deciziile corecte. Aveți nevoie de o minte lucidă, strategică, care să fie în stare să evite înrăutățirea situației și să propună deciziile corecte pentru a ieși din criză fără pierderi. Crizele pot fi legate nu doar de mediul operațional sau financiar, ci ele pot apărea și ca atac la persoană, direct sau indirect, după caz, iar specialiștii noștri sunt pregătiți să apere cu toate forțele și să se implice în toate aspectele care pot afecta imaginea firmei dumneavoastră.

Reputația unei firme se clădește în timp, este o muncă titanică, constantă, strategică, iar o criză poate distruge într-o clipă tot ce s-a construit în ani de zile. De aceea, managementul situațiilor de criză este studiat ca materie importantă în toate școlile de comunicare din lume. Specialiștii de comunicare, precum oamenii noștri, sunt la curent cu situații de criză la nivel național și nu numai, pentru a învăța din greșelile altora și a putea stăpâni orice eveniment cu strategie și cu abilitate în favoarea viitorului firmei dumneavoastră. Contactați-ne pentru ajutor specializat în managementul situațiilor de criză!

Deși neputința, disperarea și sentimentul de pierdere a controlului în astfel de situații sunt la cote maxime, este nevoie să știți că dincolo de părțile negative ale unei situații de criză, specialiștii noștri în managementul situațiilor de criză vă pot ghida în acest parcurs atât pentru a transforma momentul dificil într-o oportunitate de schimbare internă și de accelerare a schimbărilor, cât și pentru a trece cu bine de judecata publică printr-o comunicare controlată, clară și eficientă.

În situații dificile în firma dumneavoastră, subiectivitatea vă poate împiedica să luați deciziile corecte. Aveți nevoie de o minte lucidă, strategică, care să fie în stare să evite înrăutățirea situației și să propună deciziile corecte pentru a ieși din criză fără pierderi. Crizele pot fi legate nu doar de mediul operațional sau financiar, ci ele pot apărea și ca atac la persoană, direct sau indirect, după caz, iar specialiștii noștri sunt pregătiți să apere cu toate forțele și să se implice în toate aspectele care pot afecta imaginea firmei dumneavoastră.

Reputația unei firme se clădește în timp, este o muncă titanică, constantă, strategică, iar o criză poate distruge într-o clipă tot ce s-a construit în ani de zile. De aceea, managementul situațiilor de criză este studiat ca materie importantă în toate școlile de comunicare din lume. Specialiștii de comunicare, precum oamenii noștri, sunt la curent cu situații de criză la nivel național și nu numai, pentru a învăța din greșelile altora și a putea stăpâni orice eveniment cu strategie și cu abilitate în favoarea viitorului firmei dumneavoastră. Contactați-ne pentru ajutor specializat în managementul situațiilor de criză!

Trimite un detectiv particular pe teren și nu mai trăi în frică, incertitudine sau stres!

800+

DE CAZURI
REZOLVATE

99%

RATĂ DE
SUCCES

15

ANI DE
EXPERIENȚĂ

8

ȚĂRI DIN
EUROPA

nu esti decis?

Citește răspunsuri la întrebările pe care le primim frecvent

Conform procedurilor Detectiv Premium, de la angajare și până la finalul colaborării, vom respecta pașii următori:

1. Stabilim obiectivul colaborării noastre, la întâlnire sau telefonic, după caz.
2. Stabilim bugetul, numărul detectivilor participanți la caz, costuri suplimentare pentru echipament special etc.
3. Întocmim contract și factură, aspecte legale absolut necesare pentru colaborarea noastră.
4. Detectivii încep efectiv misiunea de supraveghere sau de cercetare.
5. Îți predăm un raport complet, ce conține toate dovezile obținute.

Răspundem și solicitărilor urgente, astfel că vom fi prezenți oriunde suntem chemați, în maximum 2 ore.


Da, probele obținute de noi pot fi folosite în instanță. Lucrăm legal și asigurăm confidențialitate. După predarea materialelor ce joacă rol de probe de necontestat despre adevărul descoperit ca urmare a investigațiilor sau supravegherii realizate, clientul decide singur ce va face cu acestea, pe propria răspundere.

Pentru serviciile standard, costurile variază și pot fi între 400 lei și 5.000 lei, în funcție de complexitatea cazului. Situațiile speciale care presupun deplasări înafara țării sau care nu pot fi cuantificate la începutul colaborării pot avea costuri semnificativ mai mari.


Da, colaborăm cu cei aflați în străinătate. Vom folosi comunicarea online și poșta electronică pentru schimbul de informații, plată ori semnarea contractului. De asemenea, probele vor fi puse la dispoziția clientului în format digital.