CRIZELE NU SE TR─éIESC ÔÇô SE CONTROLEAZ─é.

Managementul situa╚Ťiilor de criza

Situa╚Ťiile de criz─â ├«ntr-o companie pot zgudui serios sau chiar distruge imaginea unei firme, duc├ónd la pierderi uria╚Öe. Situa╚Ťiile de acest fel nu pot fi ├«mpiedicate complet s─â apar─â, mai ales c─â ele pot fi chiar ╚Öi ├«n interesul unor grupuri externe competi╚Ťionale sau nu numai, dar este foarte important managementul situa╚Ťiilor de criz─â ├«nc─â de la debutul lor.

Managementul situa╚Ťiilor de criza

Situa╚Ťiile de criz─â ├«ntr-o companie pot zgudui serios sau chiar distruge imaginea unei firme, duc├ónd la pierderi uria╚Öe. Situa╚Ťiile de acest fel nu pot fi ├«mpiedicate complet s─â apar─â, mai ales c─â ele pot fi chiar ╚Öi ├«n interesul unor grupuri externe competi╚Ťionale sau nu numai, dar este foarte important managementul situa╚Ťiilor de criz─â ├«nc─â de la debutul lor.

Din ce motive ai apela

la Detectiv Premium?

Situa╚Ťiile de criz─â ├«ntr-o companie pot zgudui serios sau chiar distruge imaginea unei firme, duc├ónd la pierderi uria╚Öe. Situa╚Ťiile de acest fel nu pot fi ├«mpiedicate complet s─â apar─â, mai ales c─â ele pot fi ╚Öi ├«n interesul unor grupuri externe competi╚Ťionale sau nu numai, dar este foarte important managementul situa╚Ťiilor de criz─â ├«nc─â de la debutul lor.

Planul de ac╚Ťiune

De╚Öi neputin╚Ťa, disperarea ╚Öi sentimentul de pierdere a controlului ├«n astfel de situa╚Ťii sunt la cote maxime, este nevoie s─â ╚Öti╚Ťi c─â dincolo de p─âr╚Ťile negative ale unei situa╚Ťii de criz─â, speciali╚Ötii no╚Ötri ├«n managementul situa╚Ťiilor de criz─â v─â pot ghida ├«n acest parcurs at├ót pentru a transforma momentul dificil ├«ntr-o oportunitate de schimbare intern─â ╚Öi de accelerare a schimb─ârilor, c├ót ╚Öi pentru a trece cu bine de judecata public─â printr-o comunicare controlat─â, clar─â ╚Öi eficient─â.

Investiga╚Ťia

├Än situa╚Ťii dificile ├«n firma dumneavoastr─â, subiectivitatea v─â poate ├«mpiedica s─â lua╚Ťi deciziile corecte. Ave╚Ťi nevoie de o minte lucid─â, strategic─â, care s─â fie ├«n stare s─â evite ├«nr─âut─â╚Ťirea situa╚Ťiei ╚Öi s─â propun─â deciziile corecte pentru a ie╚Öi din criz─â f─âr─â pierderi. Crizele pot fi legate nu doar de mediul opera╚Ťional sau financiar, ci ele pot ap─ârea ╚Öi ca atac la persoan─â, direct sau indirect, dup─â caz, iar speciali╚Ötii no╚Ötri sunt preg─âti╚Ťi s─â apere cu toate for╚Ťele ╚Öi s─â se implice ├«n toate aspectele care pot afecta imaginea firmei dumneavoastr─â.

Raport și concluzii

Reputa╚Ťia unei firme se cl─âde╚Öte ├«n timp, este o munc─â titanic─â, constant─â, strategic─â, iar o criz─â poate distruge ├«ntr-o clip─â tot ce s-a construit ├«n ani de zile. De aceea, managementul situa╚Ťiilor de criz─â este studiat ca materie important─â ├«n toate ╚Öcolile de comunicare din lume. Speciali╚Ötii de comunicare, precum oamenii no╚Ötri, sunt la curent cu situa╚Ťii de criz─â la nivel na╚Ťional ╚Öi nu numai, pentru a ├«nv─â╚Ťa din gre╚Öelile altora ╚Öi a putea st─âp├óni orice eveniment cu strategie ╚Öi cu abilitate ├«n favoarea viitorului firmei dumneavoastr─â. Contacta╚Ťi-ne pentru ajutor specializat ├«n managementul situa╚Ťiilor de criz─â!

De╚Öi neputin╚Ťa, disperarea ╚Öi sentimentul de pierdere a controlului ├«n astfel de situa╚Ťii sunt la cote maxime, este nevoie s─â ╚Öti╚Ťi c─â dincolo de p─âr╚Ťile negative ale unei situa╚Ťii de criz─â, speciali╚Ötii no╚Ötri ├«n managementul situa╚Ťiilor de criz─â v─â pot ghida ├«n acest parcurs at├ót pentru a transforma momentul dificil ├«ntr-o oportunitate de schimbare intern─â ╚Öi de accelerare a schimb─ârilor, c├ót ╚Öi pentru a trece cu bine de judecata public─â printr-o comunicare controlat─â, clar─â ╚Öi eficient─â.

├Än situa╚Ťii dificile ├«n firma dumneavoastr─â, subiectivitatea v─â poate ├«mpiedica s─â lua╚Ťi deciziile corecte. Ave╚Ťi nevoie de o minte lucid─â, strategic─â, care s─â fie ├«n stare s─â evite ├«nr─âut─â╚Ťirea situa╚Ťiei ╚Öi s─â propun─â deciziile corecte pentru a ie╚Öi din criz─â f─âr─â pierderi. Crizele pot fi legate nu doar de mediul opera╚Ťional sau financiar, ci ele pot ap─ârea ╚Öi ca atac la persoan─â, direct sau indirect, dup─â caz, iar speciali╚Ötii no╚Ötri sunt preg─âti╚Ťi s─â apere cu toate for╚Ťele ╚Öi s─â se implice ├«n toate aspectele care pot afecta imaginea firmei dumneavoastr─â.

Reputa╚Ťia unei firme se cl─âde╚Öte ├«n timp, este o munc─â titanic─â, constant─â, strategic─â, iar o criz─â poate distruge ├«ntr-o clip─â tot ce s-a construit ├«n ani de zile. De aceea, managementul situa╚Ťiilor de criz─â este studiat ca materie important─â ├«n toate ╚Öcolile de comunicare din lume. Speciali╚Ötii de comunicare, precum oamenii no╚Ötri, sunt la curent cu situa╚Ťii de criz─â la nivel na╚Ťional ╚Öi nu numai, pentru a ├«nv─â╚Ťa din gre╚Öelile altora ╚Öi a putea st─âp├óni orice eveniment cu strategie ╚Öi cu abilitate ├«n favoarea viitorului firmei dumneavoastr─â. Contacta╚Ťi-ne pentru ajutor specializat ├«n managementul situa╚Ťiilor de criz─â!

Trimite un detectiv particular pe teren și nu mai trăi în frică, incertitudine sau stres!

800+

DE CAZURI
REZOLVATE

99%

RAT─é DE
SUCCES

15

ANI DE
EXPERIENȚĂ

8

ȚĂRI DIN
EUROPA

nu esti decis?

Citește răspunsuri la întrebările pe care le primim frecvent

Conform procedurilor Detectiv Premium, de la angajare și până la finalul colaborării, vom respecta pașii următori:

1. Stabilim obiectivul colaborării noastre, la întâlnire sau telefonic, după caz.
2. Stabilim bugetul, num─ârul detectivilor participan╚Ťi la caz, costuri suplimentare pentru echipament special etc.
3. Întocmim contract și factură, aspecte legale absolut necesare pentru colaborarea noastră.
4. Detectivii încep efectiv misiunea de supraveghere sau de cercetare.
5. ├Ä╚Ťi pred─âm un raport complet, ce con╚Ťine toate dovezile ob╚Ťinute.

R─âspundem ╚Öi solicit─ârilor urgente, astfel c─â vom fi prezen╚Ťi oriunde suntem chema╚Ťi, ├«n maximum 2 ore.


Da, probele ob╚Ťinute de noi pot fi folosite ├«n instan╚Ť─â. Lucr─âm legal ╚Öi asigur─âm confiden╚Ťialitate. Dup─â predarea materialelor ce joac─â rol de probe de necontestat despre adev─ârul descoperit ca urmare a investiga╚Ťiilor sau supravegherii realizate, clientul decide singur ce va face cu acestea, pe propria r─âspundere.

Pentru serviciile standard, costurile variaz─â ╚Öi pot fi ├«ntre 400 lei ╚Öi 5.000 lei, ├«n func╚Ťie de complexitatea cazului. Situa╚Ťiile speciale care presupun deplas─âri ├«nafara ╚Ť─ârii sau care nu pot fi cuantificate la ├«nceputul colabor─ârii pot avea costuri semnificativ mai mari.


Da, colabor─âm cu cei afla╚Ťi ├«n str─âin─âtate. Vom folosi comunicarea online ╚Öi po╚Öta electronic─â pentru schimbul de informa╚Ťii, plat─â ori semnarea contractului. De asemenea, probele vor fi puse la dispozi╚Ťia clientului ├«n format digital.